2010. január 4., hétfő

Mustela putorius furo


Most komolyan...minek kínoznak minket?
Totál elviselném,ezt a fogházat,ha csak be kéne járni,de tanulni nem kéne...
Katával számolgattuk,számolgatta,még 160 nap..hétvégékkel...
Erre én...nem baaaj jön a nyár,mindjárt vége a januárnak már NEGYEDIKE VAN!...Uhhristen...

Ismeritek azt az érzést,amikor már április van és azt számolgatod,hogy mikor van vége...már totál be van zsongva mindenki,és a tanárok is kezdik észrevenni a tanulásban történő hanyatlást,az ablakban merengő gyerekeket a falnak dőlő hátakat fejeket,egyre több sms-a pad felett és nem alatt,és ugyanígy a levelekkel...plus dől az ember száján a hülyeség...mintha futószalagon gyártanák.Azok a tipikusak amik már magunknak fájnak....Hát én már MOST így érzem magam...mintha április lenne.PEDIG NEM...csak jan.4.
MY DAY:
Angolóra...interesting volt...kíváncsi vagyok mikor jelenti be...dejólesz...
Irodalom,hát vicc...úggy imádok verset elemezni...SZERINTEM..itt a költő arra gondol,hogy elnyomás van,meg hogy melankolikus hangnemben mondja el a magányosságáról szóló napokat...nem nem itt a KÖLTŐ ARRA GONDOLT,hogy Bodri kutyájának rossz a gazdája,és nagyon szomorú mert nincsenek barátai meg 8 bolhája van strofikusak,szinesztézia is van benne meg egy kis kapjátok be,hogy nem tudjátok mire gondol a KÖLTŐ..nehogy megtaláld benne a szépet magadnak...a kapcsolatot közted és a mű között...nem..mond meg mit gondol a költő.HISZENTUDJUK :D:D:D...(okay i stopped)
Töri..hát imádom a töritanárt,persze..félelmetes és vannak NÉZŐPONTJAI amiket nem érdemes megsérteni,de az egyik legintelligensebb leg korrektebb és udvariasabb ember akit valaha láttam.38 emberhez ment oda mint TANÁR nézett a szemébe nyújtott kezet és kívánt Boldog Új Évet!...Nevezem.
Mai kedvenc: "Papaaaa,egy néger lett az amerikai elnök...-Tényleg?De örülhet a gazdája!"...de jól van gyerekek nem politizálunk,nem vagyunk mi rasszisták csak érintőlegesen.(Nem kell félreérteni,ő nem az,csak szeret rálátást adni)Az másik dolog,hogy ha lány vagy jobb ha te nem mutatsz rálátást semmire,mert meglátod mit kapsz.. :D
Matek,francia a szokásos mitörténtveled a szünetben ezerszer és nem tartozik rád,ha meg megmondom,hogy sáros földre ittam magam szilveszterkor,lehet nem leszünk többé jóbarátok:D...

Ültem ma egy fél órát a bárányoknál tuti...ott szoktam ücsörögni ha van időm,a busz előtt...
Sütött a nap,hallgattam a kis zenémet a fülesen...ilyenkor teli vagyok ötlettel.
Úgyis meglátjátok,iiiiiiigen,mert megicsnálom őket.

Közben kicsit megszakadt az írás..tesómmal MSN-ezek,hogy akarok egy vadászgörényt...meghalt a tengerimalacom...újévre,de szép temetése volt,tüzijátékos
Most is elpityeredtem...kurvára egyedül vagyok...tudom,vankatanoncsigeritekilabence.katagerivelvan suliban talizunk osztálytársak vagyunk tanulunk sokat,ha van egy kis ideje ő is inkább azzal tölti akit szeret,tekilanoncsi,detto.Bence dunaújban van és mikor ráér akkor pont hétvége van amikor én is végre Mormotával lehetek.

Se tengerimalac,se mormota....elvesztettem a legjobb barátom,alig találkozom a legjobb barátommal,ez tök felfoghatatlan,most esett le valamelyik nap,hogy sokszor nem úgy hiányzik,hogy uristennembiromkiaszerelmemnélkül mindjárt meghalok,jaj úristen...hanem hogy uhh de jó lenne most egy: Mit nyomatsz?Város?Este?Epershake?Reggel?Tali?Reggeli?Meki?Tea?

Tudjátok mikor akadok ki?Mikor előttem levő padban megszólal a csaj h de rég látta a paliját (ez van szerdán) megkérdezem mikor?A válasz...tegnap de úgy hiányzik..hát elmosolyodom..Erre a másik úgy szeretne csókolózni...hééééj kistesó menj hátra ott ül a szerelmed két paddal mögötted...hagyjatokmár...Imádom mindkettőt..csak egyszer tudnák,milyen az amikor nem látod két hétig a palid csak mondjuk egy órára... ..I..

fuuhh de rég mutattam be embereknek...még 8.ban kb a nagy lázadó korszakban mikor tönkretettük a mozit meg nyomultunk az utcán mer kemények voltunk...na most lehet bevetem újra...csomószor érzem azt,hogy a szavak édes kevesek lennének,hogy kimutassam az érzéseim... és a (Y)...már rég nem elégít ki.

Szóval egyedül érzem magam...és most pont került a vita végére is...nem lesz több kisállat...a nyusz barátok nélkül marad...

Kutya üzenete: *adrienn *kérjél halat [ dinky . honeybunch ...('.') üzenete: *az büdös és nem ölel meg.meg sokkal több baj van vele,nem is szőrös és nem is ari... *gülü,szar Kutya üzenete: *hát, ha arról tudsz gondoskodni, akkor léphetünk szintet *:D [ dinky . honeybunch ...('.') üzenete: *Vadászgörény szintről akarok indulni

Konverzésön vit máj brádör.fánni.


Namindegy.kapjátok beeeebleblbeblebelbe :) (L)


"A vadászgörény kirágja az ajtód hugi...."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése