2010. február 5., péntek

"szuperlumináris összekötöttség?"...van ilyen?

A legjobb az lenne,ha mától nem olvasná senki a blogom,mert azt hiszem ezeket a részeket magamnak írom már csak.(nem is akarom,hogy bárki ezzel rám írjon egy levéllel vagy akármi,nem nektek írom)

De írom,magamnak,mert nem nagyon van kinek írni,és nincs is kedvem.Ne kérdezd meg a folyosón mivan velem,ne írj rám,hogy hogy vagyok.Így vagyok és nem kell róla beszélni.

Hajnali fél egy van,egyedül fekszem itthon valami totál eldugott zugban,egy isten háta mögötti hely szobájában,ahol ég a kislámpa mert egy ideje nemtudok sötétben aludni.Nem érzem magam biztonságban.

Nem is tudom minek írok,csak nem vagyok álmos,nemtudok aludni,és nincs kivel beszélni.Egy falon olvastam egyszer h itt nincs mit csinálni és nincs kivel.Hát tényleg nincs.

Összevissza vagyok.........................XXXX


DELTED



Annyi mindent tudnék még írni,ebből szerintem könyvet akár.Főleg most.Semmi értelme nincs a szavaknak.Próbálom kiadni az érzéseket,már szétrajzoltam a fejem,nincs üres lapom.Már rajzolnom sincs mit,eddig becsuktam a szemem és az első dolog amit megláttam oylankor az papírra került,ez általában valami pozitív élmény vagy terv a jövővel kapocslatban egy fűbenvekvés bármi volt,legtöbbször vele mert vele szívesen megéltem bármit jót rosszat mindegy volt,most becsukom a szemem és csak összevissza irkafirkát látok.Kb ilyen lehet amit leírok az is.

Nem nektek írom,magamnak.

Publisholjam?...Jo lenne irni ide,mert már ezer éve nem irtam be semmit.
Istenem ebben a hétben vagy 10 blogbejegyzésem tuti volt amit nem publisholtam,csak leirtam kiirtam magambol és a végén kiléptem.

Ha ezt most elolvastad,akkor azthiszem ez az írás túl élte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése