2009. november 11., szerda

I'am strong even on my own.



I LOVE DANCIN' :)

Még mindig itthon vagyok, harmadik napja...és még nem kattantam be 4 fal között,rekordokat döntök :)

Bár tegnap már éreztem...LEVEGŐT,TERET.....kicsit megszöktem a szobámból,nem vol tam többet csak 10 percet,esett az eső,sötét volt már,egyből megnyugodtam.....kiszellőztettem a fejemből millió felesleges gondolatot....(estére be is lázasodtam...nesze neked)

Rájöttem,hogy annyiszor ellenem van az agyam...előbb mint a szívem...(nyilván nem hiába a mondás."Hallgass a szívedre...Jól csak a szívével lát az ember...") mégis mond már mennyiszer hallod azt,hogyha ezt az utat járod...fájni fog rendesen...

Hát előbb halok bele egy követett álomba, amitől mikor követem az egész testemben magaménak érzem,mert minden lépésébe szenvedek....csodálatos érzés mikor eljutsz a megvalósulás orgazmusáig.Megkapod,játszol vele,a Tied....és mi történik ezután?...Elkopik,mert új kihívás után keresel,persze a megszerezett akkor már veled van,viszed tovább az utadon,minden egymásra épül,és ez olyan csodálatos,nem tudom.....engem lenyűgöz. :)

Állandóan küzdök,de nem szenvedek,csak látom mi a célom, a szívemben érzem és ez jó nekem....és akkor most kicsit visszaröppenek...az egyetlen ami akadályoz az agyam....

Folyton gondolkodik..komplikál..meghall dolgokat amiket nem kéne...amit a szívem egyszerűen kizárna,mert elhitetné velem,hogy nem létezik...mert nem illik bele abba a paradicsomba amit éppen élek...de az az ÁTKOZOTT....az már felfogta...és motoszkál...FÚR.

Mennyi ember használja ezt ki...csak elejt mondatokat előtted és akarva akaratlanul,észre sem veszed fut utánnad.ott lohol mögötted először csak suttogja majd ha úgy látja,hogy nem figyelsz már ORDÍT....és a végére felőröl az egész..belefáradsz...

Megjátszották már velem...boldog voltam,boldog onnan amiből kell boldognak lenni.... szívből.Szívből nevetni...én imádok nevetni. :)...aztán az agyam eljátszotta velem ezt a táncot,és elszürkült minden mint amikor vihar közeleg.el is érkezett...és mikor észbe kaptam már nem volt körülöttem senki...a SEMMIÉRT vesztettem el dolgokat.

Nem tudom,hogy szerencsés voltam-e de kaptam esélyt,és most boldog vagyok,megint...és mondhatom,hogy jobban mint eddig.

Mi a titkom?LEVEGŐ.
Kezdem észrevenni,hogy talán kevesebbet húzom fel magam dolgokon....és itt a szó szerinti felhúzást kell érteni..mint egy kis játék mintha hergelném önmagamban a feleslegesen kreált gondolatokat.Ilyenkor próbálok megállni,levegőt venni.
Nehéz ez nekem,ha hasonlíthatnám magam valamihez akkor én lennék a nyúl Alice csodaorszábából aki folyton kifut az időből,rengetegszer érzek ugyanígy csak én félek,hogy élményekből futok ki...megélt dolgokból,folyton csak élnék.

Ha tehetném nem aludnék...de aludni meg olyan jó.:)Főleg ha van kivel.
Annyira szeretek elveszni két kézben,ilyenkor érzem egyedül hogy abból a rögeszmés nyúlból egy szem pillantás alatt szelíd kisállat vállik belőlem...és igen ilyenkor a szó szerinti kis VIZSGÁLGATÁSOK tényleg azzá tesznek :D....jaaaahj.nevettem....dabindegy.

Szóval minden erőmmel rajta vagyok,hogy kiöljem magamból az állandó gondolkodást.KATTOGÁST.

Hmmm....ez a blog nem volt túl tanulságos.De aki ismer legalább olvashat,majd megmutatom Ádinak. Ádi ari. :) NAGYBETŰVELÁDI!

Igazából,csak beteg vagyok.és ülök itthon,elég unalmas.CSöpörög az eső,szürke ég fuuuhj.Minden évszakot szeretek, (főleg tél,nyár) de az esős ősz olyan szomorú. A napsütéses levélhullós ősz édi.
Az Ősznek is két arca van. talán a hónapok is éreznek, az én világomban tuti. Ősz a haverom,de ő elég depressziós egyén, sokszor szomorú mert kevesen szeretik,de ha jó a kedve oylan csodálatos színvilágba enged be minket,az átlag ember nem veszi észre,de ha megtudsz állni és rácsodálkozol,eltudsz benne veszni,csak egy sárguló falevélben. :) Éne legalábbis el szoktam.

Szeressétek az őszt is! És vegyünk naaaaaaaaaagy levegőket.

Hát ez elég Kozsós volt :D...

Pusznyusz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése