2009. november 9., hétfő

I can feel it in my bones.

Hosszú hallgatás után újra jelentkezem...helyszín változtatás megtörtént.
Szörnyű reggelem volt és most csak itt fekszem mozdulatlanul.Mintha húzna be magába az ágy,talán már itt sem vagyok.csak olvadok bele és az alján kivet magából egy zuhanó repülésbe.
Mindig is szerettem volna kipróbálni milyen érzés minden súlytól mentesen zuhanni...csak félek.De azt hiszem ilyenek az álmok,ebben a világban alszol el és felkelsz a sajátodban.Örülök,hogy van akkora fantáziám,amivel benne lehetek abban a kis körben akik elmondhatják:Ébren álmodom.

Épp ez történik most velem.

Szóval zuhanok,nem kapálózom.Itt nem félek az érkezéstől,mereven nyitva a szemem és szemlélem a tőlem távolodó eget.Gyönyörű.Gondolkodtatok már azon hogy a ami nekem lentről fent az fentről lent?

Azt hiszem hogy egy felhőn is ülök én.Nézek FEL... látom hogy önmagam távolodok de mi van alattam?
Gyorsan képzelnem kell valamit,bízok magamban hatalmas játék ez.Egymás életét mentjük.Magunkét.

Kedvelem az édes dolgokat,de most másra van szükségem.HÓ!
Egy kicsi havas utca.

Nem estem nagyot éppen belehuppantam,jó érzés halvány mosoly az arcomon.Ez hideg de nem fázom,még éget belülről a zuhanás élménye.Itt minden olyan lassú,tompa és halk.Még a mozgás is nehéz,akár a víz alatt.Emberek mennek el mellettem,tömegek.... és én csak ülök,a két lábam és a kezeim alatt pedig végig terül az egész hófehér világ.ülök a világ tetején.Hol máshol lehetnék?
Nézőpont kérdése.
És az a millió ember nem vesz észre.Nem is akarom,ők nem az én világom,én sem az övéké.Még egymást sem veszik észre,mert nem látnak ki a saját szűk sarkukból...korlátoltak.

Lassan felálltam,körülnéztem.....havazik.Szeretem ha havazik,megnyugtat.
Órákig tudnék ülni egy lámpa alatt télen felfelé nézni és keresni magam a felhők tetején.Most meg is teszem...

Itt mindig süt a nap.És felfelé szállingózóik millió hópehely,széttárt karokkal lenge fehér ruhában kibontott hajjal szabadon futkározok és felnézek,forog velem a világ.

Most összetalálkoztak a tekinteteim,nevetek.....minden csak játék és képzelet,ez az átkozott lámpa itt felettem is hazugság,hol van az a természetes fény kisugárzás ami rávilágít mindenre magam előtt....az is csak én vagyok.

Itt minden én vagyok.Valami,semmi.

http://www.youtube.com/watch?v=c0w3xFw3WDg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése